Khamis, 18 Disember 2014

Tafsir Fi Zhilalil Quran

Assalamualaikum,
Dah lama saya tak menulis entry panjang di blog ni kan. Kini saya bekerja di sebuah syarikat penerbitan buku & al-Quran. PDI Publications. Banyak produk-produk menarik yang telah dikeluarkan oleh syarikat ni termasuklah tafsir al-Quran oleh Sayyid Qutb iaitu Tafsir Fi Zhilalil Quran. 



Sepertimana yang kita ketahui, Sayyid Qutb merupakan seorang pejuang Islam yang sangat disegani dan digeruni ketika di zamannya. Baca sejarah Sayyid Qutb DISINI

Tafsir ini dihasilkan ketika beliau berada di dalam penjara. Ia telah di BAHASA MELAYU kan atau diterjemah kembali oleh Dato' Yusoff Zaky Haji Yacob.

Insyaa Allah selepas ini banyak produk-produk Islam yang lain akan saya review disini. Bagi yang berminat untuk membeli Tafsir Fi Zhilalil Quran (11 jilid) ini boleh emailkan kepada ummusakinah99@gmail.com. Harga terbaik akan diberikan.  

Insyaa Allah ia merupakan "makanan minda" yang wajib ada disetiap rumah kita. 


1 ulasan:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp uy tín, giá rẻ

    BalasPadam