Sabtu, 6 Ogos 2011

Searching, Thinking and Working

Assalamualaikum!

^_^ Ana kagum sejak akhir-akhir muncul semakin ramai kaum muda yang berjaya. Umur mereka hanya 19, 20, 21 hingga 25 tetapi kerja-kerja mereka super awesome! Subhanallah. 

Mereka adalah kaum muda yang berjaya memanfaatkan umurnya. Bekerja, beramal dengan ilmu mereka. Ana secara jujurnya sangat cemburu dengan mereka. Kerana Ana sendiri masih jauh perjalanannya untuk mengecapi kejayaan-kejayaan tersebut. 

Dan sekarang, saya perlu bekerja mungkin 2 atau 3 kali ganda lebih kuat. Beribadah juga harus 4 atau 5 kali ganda labih sabar dan istiqomah. 

Oya sahabat suara kampus. Ana nak suggest 1 page yang menarik. ProduvtiveMuslim! Klik gambar di bawah ya! Insha Allah sahabat semua akan mendapatkan banyak tips berkenaan kehidupan seorang Muslim! :)
Dibawah ini insan-insan success yang ana maksudkan. Tak dapat ana senaraikan semua. Namun ana yakin insan-insan ini mempunyai peminat dan pengikut tersendiri. TAHNIAH! :) Sebenarnya ramai yang berjaya namun di sini ana lebih fokuskan kepada keberhasilan mereka dalam mengangkat Islam sebagai agama mereka. Ada yang jadi author, motivator, fashion designer, blogger dan juga vblogger. Mudah-mudahan insan-insan ini istiqomah dalam jalan yang telah dipilih! ;)

Aiman Azlan : vblogger
http://www.youtube.com/user/aimanazlan90


Anwar Hadi : vblogger
http://www.youtube.com/user/anwarhadi

Hana Tajima : Fashion Designer
http://www.hanatajimasimpson.com/

Hilal Asyraf : Author
http://langitilahi.com/

Mat Lutfi : vblogger
http://www.youtube.com/user/matluthfi90

Syahirul : Blogger
http://syahirul.com/

Heliza Helmi : Motivator and ex-singer?
https://www.facebook.com/helizahelmi



Hebatkan mereka? Subhanallah! Jika mereka hebat maka YANG MENCIPTA lebih-lebih lagi hebat! Jadi hanya kepadaNYA lah kita mengucapkan syukur.

Namun kita harus ingat, manusia TIADA yang SEMPURNA. :) Jangan sesekali mencari kesempurnaan dari manusia.

Apapun, Keep searching, Thingking and Working FOR UMMAH! ;) Okey guys... may Allah bless u and maas salamah! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan