Selasa, 21 Februari 2012

Place For Knowledge Hunter

Assalamualaikum,

Sahabat, kita semua pasti ada cita-cita dan impian kan? Dalam planning hidup kita, kita mesti punya target jangka masa pendek, target jangka masa sederhana dan target jangka masa panjang. Nak tau apa target jangka masa sederhana saya? hehe. Saya ingin mempunyai sebuah kedai buku. Konsep? Islamik, Moden, Stylish dan Relax. Insha Allah harap impian ini akan tercapai suatu masa nanti. Sebelum tu, saya dalam usaha untuk menjayakan target jangka masa pendek saya. Apa kah ia? Taraa~ sebuah kedai buku online.

Daie2U
"Place For Knowledge Hunter"

Orang kata kita kene buat pekerjaan yang kita suka jika kita ingin berjaya. Sejak kecil saya memang suka buku, suka baca, suka tulis. Jadi kesukaan dan kecintaan inilah yang mendorong saya untuk menjadikan orang ramai juga mencintai buku. ^_^ <3 *ayat bergaya* hehe

Ini antara koleksi buku-buku terbaru yang belum dan telah saya baca. 

Bidadari Syurga

Mengurus Tingkah Laku Pelajar


Majalah Fardu Ain dan Solusi

Dibawah Lindungan Kaabah Karangan Pak HAMKA

Wadah Cinta Solehah

The Presentation, Secret Of Steve Jobs

Juz Amma, Hadis Arbain, Mathsurat

50 Tokoh Islam Yang Mengubah Dunia

Act Like A Lady Think Like A Man
Ini merupakan sebahagian dari buku-buku saya. Ada sebahagian lagi belum dibaca. Saya ingin orang lain juga merasai nikmat membaca seperti mana yang saya rasa. Bahkan, jika anda mempunyai cita-cita untuk menjadi penulis maka rajin-rajin lah membaca. Catatkan perkataan, ungkapan atau rangkap yang anda suka dalam buku catatan. 

Hajat: Ingin baca kitab-kitab kabair, Tafsir Ibn Kathsir, Riyadus Solihin, Al Muatho' dll. . . Sayang ulamak <3 

Jangan segan silu ya ziarah ke kedai kecil saya. ^_^ Ilalliqo'. Maassalamah. 

Link ke Daie2U

1 ulasan:

  1. haii dear, buku dibwah lidungan kaabah tuh kalau u nak jual pm i keh

    BalasPadam